Jumaat, 2 Disember 2011

ASANTEE SKIN HAIR BLEACHING CREAM








Terdiri daripada :

1.SKIN HAIR BLEACHING CREAM 115ML

2.ASSANTEE POWDER 15GRAM

3.ASSANTI MILK POWDER 5GRAM

4.ASSANTE LIQUID SOAP 30ML

Produk pemutihan kulit pada badan..Kesan SERTA MERTA...Boleh dilumur ke seluruh badan ataupun diletakkan di kawasan badan yang kehitaman seperti ketiak, dua siku, lutut, peha atau bahagian-bahagian yang berlipat.Penggunaan disyorkan hanya sebulan sekali...

Kesannya, kulit akan menjadi lebih putih..:)

 





Cara Penggunaan: 
  1. Letak item No 1 dalam mangkuk.
  2. Campur dengan item No 2, kemudian item No 3
  3. Gaul campuran hingga sebati
  4. Kemudian lumurkan ke seluruh badan atau tempat2 yang nak dibleaching.
  5. Biarkan selama 20 minit.
  6. Lastly, bilas badan dengan item No 4
  7. Hasilnya, badan jadi lebih licin, cerah & lembut...hilang semua yg hitam2 tu..best kn...

Boleh dilumur ke seluruh badan ataupun diletakkan di kawasan badan yang kehitaman seperti ketiak, 2 siku, lutut, paha atau bahagian2 yang berlipat...Penggunaan disyorkan hanya sebulan sekali...
Kesan Penggunaan Bleaching Cream ASANTEE:
 
☺ Kulit menjadi lebih putih
☺ Bulu roma menjadi warna perang seolah-olah tidak kelihatan
☺ Anda pasti berpuas hati jika anda inginkan kulit yang putih & tidak kelihatan bulu roma di badan
☺ Tidak sesuai untuk kulit yang sensitif
☺ Disarankan penggunaan setiap bulan sekali @ 2 minggu sekali






Gunakan berus macam ni untuk sapu kat badan ya




ini cara sapuannya


Warning:
Allergic test should be taken before use by the mixed cream. Apply on the inner fore arm. If feeling pain, itchiness or bruises on the contact area, stop and rinse out promptly.

ASANTEE SKIN HAIR BLEACHING CREAM
Berat/Kandungan: Bleaching Cream 115ml + Ammonium Bicarbonate 15g + Powder 5g + Liquid Soap 30ml



ASANTEE SKIN HAIR BLEACHING CREAM WITH FRUITS AND PEARLS EXTRACT

ASANTEE SKIN HAIR BLEACHING CREAM WITH FRUITS AND PEARLS EXTRACT

Produk pemutihan kulit pada badan..Kesan SERTA MERTA.

Boleh dilumur ke seluruh badan ataupun diletakkan di kawasan badan yang kehitaman seperti ketiak, siku, lutut, peha atau bahagian-bahagian yang berlipat.Penggunaan disyorkan hanya sebulan sekali.

Kotak mengandungi : -

A) SKIN HAIR BLEACHING CREAM (115ML)

B) ASSANTEE POWDER (15GM)

C) ASSANTEE MILK POWDER (5GM)

D) ASSANTEE LIQUID SOAP (30ML)

 Image result for asantee bleaching

CARA PAKAI:-

1) Letakkan Bahan (A) ke dalam mangkuk.
2) Kemudian campurkan Bahan (B) & (C) sekali ke dlm mangkuk tadi.
4) Gaulkan sampai sebati dan sapukan pada bahagian yang dikehendaki.
5) Biarkan meresap dlm 20 minit.
6) Kemudian basuh badan dengan Bahan (D)

Kesannya, kulit akan menjadi lebih CERAH.

AMARAN:


Ujian alahan perlu diambil sebelum digunakan oleh krim campuran. Sapukan pada lengan hadapan dalam. Jika rasa sakit , gatal atau lebam pada kawasan sentuhan , berhenti dan bilas dengan segera.

F.A.Q:

1. Penggunaan disyorkan sebulan sekali, jadi dalam berapa bulan hilang ?

Masa penggunaan kali pertama dah nampak kesan...kena guna sebulan sekali supaya kesan dia berkekalan...paling  kurang 3 bulan sekali.

2. Boleh digunakan di muka ?

TIDAK BOLEH guna di muka JIKA kulit muka sensitif atau ada jerawat.

3.Berapa banyak nak campur item no 1, 2 & 3 tu dlm mangkuk?

Ya...memang untuk sekali guna, untuk satu badan..sapukan campuran keseluruh bahagian badan atau kawasan yg berkenaan, Tak boleh disimpan selepas dibancuh. Kesan akan nampak masa pertama kali digunakan, kulit jadi putih dan bulu roma tak nampak lagi tetapi  masih ada kat situ.


4. Jenis rambut/bulu yang sesuai?


Pelunturan yang terbaik digunakan untuk bulu badan yang gelap dan nipis. Bulu yang tebal dan panjang tidak sesuai untuk pelunturan kerana bulu akan lebih kelihatan selepas pelunturan. Juga, pelunturan rambut pada kulit yang terlalu gelap akan menyebabkan rambut kelihatan lebih mudah dilihat pada tone kulit gelap , jadi, pelunturan yang terbaik untuk tone kulit medium dan tone kulit cerah. Perlunturan adalah berbeza bagi setiap individu

5. Adakah ia meyakitkan?


Apa yang membuat pelunturan pilihan yang menarik, adalah bahawa pelunturan tidak menyakitkan , mudah dan berpatutan berbanding dengan kaedah lain Juga, tidak ada perlu bersusah-payah penyingkiran rambut seperti berurusan dengan tunggul , rambut tumbuh, dan  luka.


6. Bahagian yang tidak digalakkan?


• Pelunturan harus dielakkan bagi kawasan berhampiran mata dan kening kerana kandungan kimia peluntur kuat, dan mungkin mempunyai kesan  dan berbahaya pada mata.
• Pelunturan juga tidak boleh dilakukan pada kawasan badan yang sensitif seperti kawasan bikini kerana risiko kerosakan kulit dan kemerahan.
• Tidak digalakkan  jika kulit kawasan sensitif, gatal-gatal, radang atau dijangkiti atau jika terdapat tindak balas kulit sebelum ini kepada pelunturan.
• Akhir sekali , pelunturan  tidak  sesuai untuk orang yang mempunyai kulit sensitif.

 Image result for asantee bleaching


Image result for asantee bleaching

Image result for asantee bleaching

Image result for asantee bleaching




harga: 

rm10.00





 







12 ulasan:

  1. ni untuk sekali pakai je ke? or lepas buka boleh simpan??

    BalasPadam
  2. yea untk pakai sekali saja... tp die punya isi banyak,,, boleh pakai hingga 2 orang dan lebih.. kalau nak yg boleh simpan untuk pakai 2 kali dan lebih, elok pakai yg white henna..die boleh pakai 3-4 kali.. thanks yea ats komen ;)

    BalasPadam
  3. mcm mana nak sms. postage berape ye? kat sect 7 shah alam

    BalasPadam
    Balasan
    1. helooo..
      sms saya ke 0174685065 yea

      Padam
  4. Still ade jual lagi x??

    BalasPadam
  5. Sis ade lg x?
    Mahal nie skumk rm35

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. yg ni x ble pakai di muka sis,,, boleh leher ke bawah bdn sja, untk muka kena amik yang brand white henna punya, dia ada khas untk muka

      Padam