Rabu, 28 September 2016

vitamin c injection


Vitamin C Injection | V C Injection | Vit C Injection | Suntikan Vitamin C Untuk Putihkan Kulit

Bosanlah asyik asyik telan pil je??
Tak putih pulak tu, duit je melayang tiap tiap bulan??
SIAPA ADA MASALAH SEPERTI DI ATAS?
Ramai kot yang ada masalah macam ni, hmm tak perlu risau lagi hokay? Kalau telan pil pun tak menjadi? Apa kata cuba cara inject pulak?
Hang takut nak inject? Mix dengan losyen pun boleh atau nak sapu terus lagi boleh.
Pilih je mana yang berkenan, result LEBIH KURANG SAMA PUTIH MELEPAK 1 BADAN
 
Kalau korang perasan ramai gadis Thailand mempunyai kulit yang tersangat cantik. Rupanya ramai yang mengambil injection dan amalkan V-C Injection ini. Vitamin C Injection bertindak sebagai bahan yang boleh mengecutkan jerawat, membersihkan muka dari sisa-sisa kotoran. Wah! patut la kulit mereka cantik.

Vitamin C Injection | V C Injection | Vit C Injection | Suntikan Vitamin C Untuk Putihkan Kulit

V C injection ialah vitamin C tulen untuk injection atau kegunaan luar pon boleh. Bagi yang takut nak injek2 bole apply kat seluruh kulit wajah. V C Injection ini berguna untuk kulit memutih dan mencerahkan kulit supaya tona kulit menjadi sekata. Ianya sesuai untuk semua jenis kulit.
 
Vitamin C Injection juga bertindak sebagai bahan yang boleh mengecutkan jerawat, membersihkan muka dari sisa-sisa kotoran.
 

Kebaikan Vitamin C Injection

✔untuk menegangkan & menghaluskan kulit
✔menghilangkan jerawat/ jeragat
✔menghilangkan parut
✔mencerahkan kulit (1 box 10 ampules )

Vitamin C Injection | V C Injection | Vit C Injection | Suntikan Vitamin C Untuk Putihkan Kulit

✔Bahan : Pure Ascorbic Acid ( Vitamin C ) 500mg setiap ampoule.



✔10 ampoules X 2ml.
✔ORIGINAL DARI THAILAND.
 

Cara guna Vitamin C Injection

1) Suntikan Vitamin C Untuk Putihkan Kulit (Injection)

– Dicucuk sekali sahaja seminggu pada urat darah/ otot lemak. (Please jangan pandai 2 suntik kat muka pulak..INGAT NI BUKAN BOTOX)
– Disarankan minum air putih sebelum mengambil injection.
 

Cara Penggunaan Suntikan Vitamin C Untuk Putihkan Kulit/ vit c injection for skin

1. Di benarkan SEKURANG-KURANGNYA SEKALI SEMINGGU sahaja..Mintak nasihat pakar
2. Banyakkan minum air masak sekurangnya 3 liter sehari.
3. Elakkan dari minum minuman berkafein & air kelapa .
4. INGAT ! Ini bukanlah suntikan botox yang akan berkesan dalam masa seharian / sebotol. Suntikan ini mengikut hormon . Habiskan sekotak anda akan nampak perbezaan pada kulit.
5. SABAR & TIDAK OVERDOSE menggunakan suntikan vitamin C .
6. Ikut peraturan. InsyaAllah akan nampak perbezaan selepas penggunaan.
7. Tidak dibenarkan melakukan suntikan vitamin c sendiri..Cari klinik yg berdekatan, MA,Private Competen person..Suntikan Vitamin C tidak memerlukan campuran other solution lain macam saline..So banyak yang menyediakan servis ini.
8) Kalau Drip sakitkan..Suntikan vitamin c tak sakit sangat..macam kena gigit kerengga je
9) Sebelum melakukan suntikan..Pastikan V C injection tu tidak tamat tempoh..dan masih berwarna jernih..kalu dh bertukar warna gelap makna v c injection tu dh rosak..terdedah kpd panas,matahari or disimpan diatas suhu 25 degree.
.10) Period tak boleh suntik
‼️Tidak digalakkan kepada orang yang mempunyai tekanan darah tinggi, aterosklerosis, penyakit jantung atau apa-apa penyakit kronik dan wanita hamil atau menyusukan anak

2) Disapu rata pada kulit wajah

✔Campurkan bersama moiturizing pilihan anda sebanyak 2-3 titik dan sapu rata diseluruh wajah selepas mencuci wajah.
Campurkan kedalam krim muka / losyen / krim pelembab / atau apply terus ke kulit.
✔Jika terus apply ke kulit muka biarkan 20-30 minit, kemudian bilas dengan bersih.
✔Untuk dapatkan kulit yang lebih putih dan mulus sekata, gunakan 2-3 amp sapu rata keatas kulit yang anda nak cerahkan, cth siku, ketiak, lingkaran gelap bawah mata dan banyak lagi.
NOTA PENTING
Apabila dah patahkan ampoule tu..perlu menggunakan dengan serta merta dan abiskan 1 ampouletu..Tak boleh simpan separuh2..coz dia xbleh terdedah lama kepada udara,cahaya,suhu..kalau lambat sangat warna V C Injection tu pon dah bertukar ke warna gelap..sila buang saja.
Sewaktu Membuka ampoule tu..haruslah alas pakai tisu @ kain..Coz ampoule tu kaca..takot luka nanti
Lain2 Tip, Panduan, Nasihat, petua, pantang larang..hanya akan diberi kepada client kami..yang beli kat tempat lain sila dapatkan panduan dari seller anda.. kami tak boleh nak bagi sebarang komen..sebab kami tak tau darimana sumber dia dapat, kondisi v c injection tu macam mana dan lain2..Thank for your cooperation.


EXTERNAL USE
Buat mask:
✔sapu di wajah yg bersih
✔campur bersama yougurt utk kulit kering
✔campur bersama lemon dan madu untuk kulit berjerawat
✔campur bersama aspirin untuk kulit berjerawat teruk
 
Campur ke dalam produk:
✔Campurkan ke dalam losyen
✔Campurkan ke dalam krim muka dan pelembab muka
.
Cara simpan supaya tahan lama :
Elakkan letak di tempat yg panas.Letakkan dalam suhu 25 degree ke bawah.Jauhkan dari kanak. .
Bagi kegunaan Injection :
Tidak digalakkan kepada orang yang mempunyai tekanan darah tinggi, aterosklerosis, penyakit jantung atau apa-apa penyakit kronik dan wanita hamil atau menyusukan anak.
.

Kesan Penggunaan Vitamin C Yang Kosisten.

Sekiranya anda menggunakan Vitamin C secara berterusan, boleh lihat kesan pada wajah dalam masa 2 atau 3 hari sahaja dimana kulit wajah menjadi lebih lembut, halus.
 

Kebaikan Vitamin C Injection / kebaikan v-c injection/ vitamin c injection 


benefits

✔Mengecutkan jerawat
✔Mencegah sel kanser
✔Melambatkan proses penuaan
✔Melembutkan kulit wajah
✔Memudarkan parut
✔Meratakan tona kulit
✔Meningkatkan sistem immune badan

Kesan sampingan Vit C Injection/Vitamin c injection side effects

Vitamin C secara umumnya dianggap sebagai selamat dalam jumlah yang biasanya diperolehi daripada makanan. Vitamin C tambahan juga umumnya dianggap selamat dalam kebanyakan individu dalam jumlah yang disyorkan.
Pengambilan berlebihan @ Overdose Vitamin C boleh menyebabkan kekejangan perut atau sakit, sakit dada, hakisan gigi, pening, cirit-birit, rasa hendak pitam, keletihan, curahan, usus tersumbat, sakit kepala, pedih ulu hati, peningkatan risiko kanser paru-paru, peningkatan risiko penyakit Parkinson, esofagus radang, ketidakselesaan tempat suntikan. , loya, komplikasi sel darah merah, keradangan kulit atau kerengsaan, memperlahankan  daya tahan, penebalan saluran darah dekat di hati, komplikasi kencing, dan muntah.
Dos yang berlebihan @ Overdose vitamin C telah dikaitkan dengan pelbagai kesan buruk. Ini termasuk pembekuan darah, kematian (hati yang berkaitan), batu karang, kesan pro-oksidan, masalah dengan sistem pencernaan, dan kemusnahan sel darah merah. 

Pantang larang Vitamin C Injection/V C Injection/Vit C Injection

Vitamin C boleh menjejaskan tahap gula dalam darah.

Tidak boleh melakukan suntikan vitamin c kepada siapa yang mempunyai diabetes atau hipoglisemia, dan pada mereka yang mengambil ubat-ubatan, herba, atau makanan tambahan yang memberi kesan kepada gula dalam darah. Tahap gula darah mungkin perlu dipantau oleh seorang profesional penjagaan kesihatan yang berkelayakan, termasuk ahli farmasi. pelarasan ubat yang perlu. Vitamin C Untuk kegunaan luar sahaja boleh pada dos yang disyorkan.

Vitamin C boleh meningkatkan tekanan darah.

Tidak boleh melakukan suntikan vitamin c kepada siapa yang mempunyai tekanan darah tinggi. Vitamin C Untuk kegunaan luar sahaja boleh pada dos yang disyorkan.

Tidak boleh melakukan suntikan vitamin c kepada siapa yang mempunyai kanser (cth paru-paru), katarak, dehidrogenase kekurangan glukosa-6-fosfat, anemia dan keadaan yang berkaitan, gangguan usus, batu karang, atau penyakit sel sabit. Vitamin C Untuk kegunaan luar sahaja boleh pada dos yang disyorkan.

Tidak boleh melakukan suntikan vitamin c selepas angioplasti dan di kalangan wanita hamil pada risiko tekanan darah tinggi semasa mengandung. Pengambilan Vitamin C dari makanan umumnya dianggap selamat semasa mengandung dan penyusuan.

Tidak boleh melakukan suntikan vitamin c kepada wanita hamil dan menyusukan bayi. Vitamin C Untuk kegunaan luar sahaja boleh pada dos yang disyorkan.Gunakan dengan berhati-hati mereka yang mengambil antibiotik, agen anti-kanser, ubat-ubatan HIV, barbiturat, estrogen, fluphenazine, atau makanan tambahan besi.

Tidak boleh melakukan suntikan vitamin c kepada siapa yang mempunyai alahan yang diketahui atau sensitiviti kepada mana-mana bahan-bahan dalam produk Vitamin C.Tidak boleh melakukan suntikan vitamin c kepada orang dengan keadaan diburukkan lagi oleh peningkatan asid, seperti penyakit hati, gout, penyakit di mana buah pinggang gagal untuk mengeluarkan asid tambahan dari badan, atau penyakit dengan pecahan awal sel-sel darah merah.Tidak boleh melakukan suntikan vitamin c kepada siapa yang mempunyai kegagalan buah pinggang .
Lain2 Tip, Panduan, Nasihat, petua, pantang larang..hanya akan diberi kepada client kami..yang beli kat tempat lain sila dapatkan panduan dari seller anda.. kami tak boleh nak bagi sebarang komen..sebab kami tak tau dari mana sumber dia dapat, kondisi v c injection tu, cara dia simpan, berapa lama dia simpan,cara dia handling macam mana coz vit c agak sensitif kpd byk faktor..dan lain2..Thank for your cooperation.
Dah tau khasiat Vitamin c Injection dan cara Guna V C Injection Malaysia now kita tengok Testimoni V C injection pilihan dia pula









harga: 

1 pcs rm10.00

5 pcs vitamin c injection rm41.00

 10 pcs rm72.00